вторник, 28 января 2020 г.

Hometask for the 5th grade. Present Simple vs Present Continuous. 28/01/2020


Hometask for the 5th grade. Present Simple vs Present Continuous. 28/01/2020

Ex. 1 Translate into English
1. Я зараз роблю вправи. 2. На вулиці йде дощ. 3. Маргарет приймає ванну. 4. По неділям вони п’ють каву і розмовляють. 5. Сільвія не вивчає англійську мову. 6. Джессі живе в новому будинку. 7. Ти сьогодні багато працюєш. 8. Річчі не грає у футбол. 9. Він чекає на свої оцінки біля кабінету. 10. Його телефон дзвонить? 11. Я  шукаю цю книжку. 12. Взимку йде сніг. 13. Чому ти так на мене дивишся? 14. Ти не відпочиваєш вечорами. 15. Вибачте, я шукаю телефон. 16. Тобі подобається цей фільм? 17. Вони розмовляють один з  одним. 18. На ній червона сукня 19. Він не працює сьогодні. 20. Джон сьогодні нічого не їсть. 21. Він хворий. 22. Вона вчитель і любить свою роботу. 23.   Позич мені, будь ласка, гумку. 24. Вони готуються до іспитів.

Ex. 2 Translate into English
 1. Ви робите домашнє завдання самостійно? 2. Тепер вони йому допомагають. 3. Вода кипить. 4. Якою мовою розмовляють ті люди? 5. Що ти тут робиш? 6. Вона вчить французьку мову. 7. Вона мешкає у готелі. 8. Ця машина зараз не працює. 9. Ця машина не працює. 10. Її батьки живуть у Лондоні. 11. Я вмію плавати. 12. Ти вже спиш? 13. Що ти зазвичай робиш на вихідні? 14. Том грає у теніс кожної суботи. 15. Вибачте, ви розмовляєте англійською? 16. Лід тане при нулі градусів. 17. Він цього не розуміє. 18. Зараз він дивиться на Еліс. 19. Вона чує музику. 20. Я слухаю музику. 21. Мері хоче піти до кіна. 22. Мені зараз використовує підручник. 23. Зараз він викладає англійську мову. 24. Вона мешкає у батьків. 25. Вона його не виносить.

3 комментария:

  1. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить